Рекламации

ОТКАЗ,ЗАМЯНА, РЕКЛАМАЦИЯ

Отказ,замяна, рекламация

Отказ за получаване на поръчана и доставена стока

Съгласно чл. 50, ал.1 от Закона за защита на потребителите, потребителят има право да се откаже от получената стока в срок от 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Онлайн магазин Premaman,ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 14 работни дни. 


Потребителят е длъжен да съхранява получените от онлайн магазин Premaman стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. При връщане на закупена стока по желание на клиента, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
При връщане на стока без замяна, стойността на върнатите артикули се възстановява по банков път по посочена от клиента банкова сметка.
Клиентът следва да заплати и пълната стойност на първоначалната доставка.
Цената за доставка от 7.00 лв. или безплатната доставка важат само за реално осъществена продажба. Стойността на първоначалната доставка се определя съгласно тарифата на куриерската фирма извършила доставката.


Рекламация

Потребителят има право на рекламация при:
констатирани липси;
дефекти на стоката;
при несъответствие на потребителската стока с договора за продажба.
В тези случаи можете да предявите рекламация, като се сържете са нас писменно, по електронен път или по телефон.

Онлайн магазин Premaman
Бейби мода ООД
град Пловдив
ул.Железарска № 8
електронна поща:premaman_plovdiv@abv.bg

моб.тел.: +359/898411836

Транспортните разходи в този случай са за сметка на онлайн магазин Premaman

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

  • връщане на заплатената сума; 
  • заменяне на стоката с нова; 
  • отбив от цената; 

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

Условия за ползване:
С оглед спазването на чл.53 от ЗЗП, плащанията на стоки към "Бейби мода " ООД са неавансови, а преди изтичане на 14-дневния срок, в който може да се откажете от сключения договор (поръчката), платената от Вас сума се приема като задатък (съобразен с чл.93 от ЗЗД).
Всички цени в електронния магазин са с начислен ДДС.
С натискане на бутона "Плащане" при оформяне на Вашата поръчка, Вие се съгласявате, че сте прочели горе написаните условията.