Boboli - испанския моден бранд

Boboli - испанския моден бранд

26 май 2018

        

БОБОЛИ В 10 ДАННИ
  • 1. 35 години история.
  • 2. Седалище в Барселона (Llinars del Vallès).
  • 3. 100% семейство.
  • 4. Контрол на 100% от веригата на стойността:
    собствен дизайн, прототипи, производство, логистика, продажби и търговия на дребно.
  • 5. Наличие в почти 60 страни.
  • 6. Повече от 1700 клиенти (франчайзи, универсални магазини, мулти-марка).
  • 7. Повече от 150 изключителни пункта за продажба.
    Боболи: собствени магазини и франчайзи, магазин в магазин и ъгли.
  • 8. 2 колекции годишно.
  • 9. 6 продуктови линии.
  • 10. Повече от 700 модела на сезон.

 

 

Ние сме IMAGINATIVE

Нашите колекции са изпълнени с цвят, жизненост, радост ... изпълнени с иновации, забавления, течения ... уникален стил за деца с по-голяма индивидуалност. Собствен, изключителен дизайн: функционална, удобна мода, която придружава детето на всички етапи от живота му от 0 до 16 години.

Колекцията е широка, с голямо разнообразие от материи, цветове, бродерии, отпечатъци ...

2 колекции годишно, с 6 продуктови линии: новородени, бебета, деца, Acqua, меки, Chic.Повече от 700 модела на сезон.

Ние сме навсякъде

Участваме в най-важните панаири на сектора, ние участвахме в големите подиуми на детската мода:

PITTI BIMBO (Firenze)
FIMI (Мадрид)
080 BCN (Барселона)
CPM (Москва)
ENK NY (Ню Йорк)

      

Ние сме в най-добрите мулти-маркови магазини, специализирани в детската мода, а търговията на дребно е нашата специалност.

Растат толкова, колкото и децата: това е целта на нашата мрежа от магазини и пунктове за продажба.Независимо дали става въпрос за нашите собствени магазини, нашите франчайзополучатели и присъствието ни в завоите и магазин в магазин в универсалните магазини, Boboli е разработила "концепция на дребно" изключително за магазини са най-добрите Боболи витрина стил, че триумфира в повече от петдесет държави.

Разполагаме с екип от интериорен дизайн, архитектура и визуално мърчандайзинг, който работи непрекъснато за подобряване и оптимизиране на всеки от магазините. Основните стълбове на нашата концепция за продажба на дребно са:

Мулти-маркови магазини по целия свят.
Изключителни магазини (франчайзи и собствени) в най-добрите улици и търговски центрове.
Магазин в магазина и ъглите в универсалните магазини.

Светът е различен за всеки от нас, възприятията ни, усещанията ни са различни и всичко се свежда до това как сме отраснали до какво сме се докоснали. Няколко примера за бъдещи родители ще ви поднесем тук благодарение на Франсоаз Долто и нейната книга Всичко е език. Човешкото дете не е като ново роденото на другите „животински видове“. То има потребности, надхвърлящи елементарната грижа за тялото му. Отношението на неговото обкръжение оставя отпечатък върху целия му живот. Трябва да се отнасяме към детето като към „почетен гост“ в семейството, казва Долто, и пред него да не правим нищо, което не бихме направили пред такъв гост. Нито една дума, казана или премълчана не е безобидна за неговото развитие. Езикът буквално изтъкава неговата психика. Думите имат силата да градят, да рушат, да потискат или лекуват човешкото същество. Такива са основните открития на психоанализата, приложени по забележителен начин в педиатрията, педагогиката и изкуството да общуваш с деца.

прочети още

Музиката е най-универсалният език. От древни времена хората са вярвали, че тя има магически и целебни свойства.

прочети още